Selasa, 10 Jun 2008

Download

Ini merupakan hadiah dan perkongsian saya buat saudara saudari. Sesungguhnya semua ini datang dari Allah jua, saya hanyalah satu daripada tangan-tangan yang menghulurkannya untuk sama-sama dimanfaatkan.

Bagi kita yang sering leka dan alpa, ini sebuah video klip yang menyentuh perasaan, insya-Allah,
MESTI tonton dan hayati...



Video ini hanya untuk ditatapi dan direnungi bersama sebagai suatu alat/medium yang boleh mendekatkan kita dalam mengingati Allah sebagai Pencipta dan Penentu Segala Kejadian. tiada lain niat saya adalah mengajak kita bertafakkur (berfikir dengan tenang sedalam-dalamnya) tentang kekuasaan Allah, bahawa Dia berkuasa memberi dan mengambil sesuatu kembali mengikut kehendak dan kebijaksanaan-Nya.

Dalam tak sedar, kita telah meluangkan masa walaupun singkat melakukan Zikrullah dalam kesibukan dunia yang mempersona biarpun tanpa sengaja. Mudah-mudahan kita mendapat petunjuk...





-Harap maaf, masih di peringkat pembinaan dan penyusunan-

Tentang Blog Ini

Satu usaha untuk menyebarkan maklumat dan memberi kefahaman khusus tentang Takaful atau Insurans berasaskan Islam serta menyelesaikan isu dan kekeliruan berkenaannya di samping menyediakan produk dan perkhidmatan yang berkaitan.

  © Blogger template 'The Base' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP